maandag 12 april 2010

Drama...:(

Een (klein) drama deed zich voor afgelopen zaterdag. Prutsend aan mijn blog en een fotobewerkingsprogramma heeft geresulteerd dat ik mijn foto's heb verwijderd van de harde schijf. Hoe dom kan je zijn.....ik heb altijd gedacht dat mij dat niet zou overkomen. Helaas ...dus wel... een zwarte dag.

Gelukkig hebben we wel een back-up voor de foto's, maar de foto's die ik bewaar zijn van die gezellige priet-prut foto's! (en géén back-up)

Maar goed, live goes on! Ik heb nog wel de foto's die op mijn nieuwe camera staan! Ook een geluk bij een ongeluk, ik weet namelijk nog niet hoe die er afmoeten! haha...

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een pech zeg, gelukkig dat je toch nog een back up had van de rest van de foto's!

    En nu nieuwe priet-prut foto's verzamelen :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...