zondag 18 april 2010

LenteSpektakel

Wat een leuke gezellige drukke dag was het gisteren!

In de Vlierboomstraat bij ons in Den Haag hadden we een lentespektakel. Er was feest ter gelegenheid van de herinrichting van deze straat. Allerlei activiteiten voor jong en oud, én mijn favoriete winkel The Stitch Cottage deed daar ook aan mee!! De "1e vrijdag v/d maand bee" zat heerlijk in de tuin, in het zonnetje te werken aan een droomdekentje die, zodra hij af is, zal worden geschonken aan de Stichting de Regenboog. Het dekentje wordt opgebouwd met allemaal hexagon bloemen. In de ochtend was het misschien nog een beetje fris, maar in de middag werd het heerlijk. Iedereen die langs kwam was van harte welkom om aan het dekentje mee te werken. Wij hebben enorm geboft met het weer, de hele dag zon. Hoe toepasselijk voor een LenteSpektakel!!

Wat staat er vandaag op het programma?
Naast de vaste huishoudelijke verplichtingen? Iets leuks!!
Ik heb de stukjes voor mijn nieuwe blok gesneden, en de bedoeling is dat ik vandaag een héél eind wil komen met het in elkaar zetten. Het ziet er naar uit dat het vandaag ook een mooie dag gaat worden, dus ik hoop dat ik lekker op het dakterras kan patchen! Wie weet?!

3 opmerkingen:

  1. Hai Hubertine, leuk je verslagje van het herinrichtingsfeest.
    Mis ook nog de foto's van de laatste BEE.
    En.... leg je mij ook uit hoe je drie kolommen maakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En gelukt met je blokje, herkenbaar: eerst doen wat moet en dan iets leuks :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Hubertine, het is gelukt! Wat een mooie blog, heb genoten van je site.
    Het was inderdaad heel leuk en gezellig afgelopen zondag bij Sandra's inloop in "the stitch cottage". Ben benieuwd hoe het dekentje er uiteiendelijk uit komt te zien.
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...