maandag 26 april 2010

Sister's Choice, Hexagon.... én mooi weer!

Wat een fantastisch weekend!  Zaterdag heel mooi weer, zonnetje en een lekker windje.
En een productief weekend ook nog :)


Dit blog heb ik het weekend in elkaar gezet. Vrijdagavond alvast de stukjes gesneden en hopla ...zaterdag en zondag...klaar! Het was een vrij makkelijk blok, dat wel.  Daarnaast had ik ook nog tijd om mijn hexagonen blok af te maken van de basiscursus die ik volg bij de The Stitch Cottage. Deze cursus wordt gegeven door Jantine en in vier lessen leren we de technieken, log cabin, hexagon, dronkenmanspad en de ster. Ik ben de cursus gaan volgen omdat ik eigenlijk met mijn eerste quilt alleen maar sterren kon maken. Maar ja, ik had natuurlijk allang gezien dat er meer te maken valt dan alleen sterren vandaar dat ik mij had opgegeven. De cursus wordt super goed gegeven en is ook super-gezellig! Dus wat wil je nog meer?! Hier de 3 blokken die ik naar aanleiding van de cursus heb gemaakt.
Hierna komt er nog één blok, het dronkemanspad. Van deze vier blokken ga ik een kussenhoes van 65x65 maken.
Nu ga ik verder aan het volgende blok uit Blocks from the past. Of het wordt "Fox and Geese"of een applicatie "Eagle". Jullie zullen het gaan zien...Tot later.

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het compliment, ik zit hier te blozen. En te bedenken dat ik de stof voor de ronde vorm nog een keer goed moet doorkijken zelf. En misschien even oefenen ;-) (wordt al gedaan, ik kan het nog!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt zo'n leuk kussen, dat zie je zo.
    Leuk je blok van dit weekend, heerlijk toch lekker in het zonnetje! Laat ze 's allemaal zien, je gaat hard :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hubertine,
    Nou ben ook gelijk bij jou volgster geworden hoor, leuk he een blog!
    Wat een leuke toevalligheden zeg, je volgt de cursus bij Jantine een van mijn beste vriendinnen.
    Je hebt ook een dochter van 16 jaar die Charlotte heet!!! Maar zal ik het nog bonter maken??????
    Mijn dochter heet officieel............Charlotte Hubertine!!!!!

    Tot ziens op de blogs, lieve groet Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annette vd Togt28 april 2010 om 20:41

    Goed zo lieve Huba! Ik ben trots op je! Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Hubertine, wat een leuke blog heb je gemaakt zeg !! Leuk om te zien wat je allemaal gemaakt hebt en aan het maken bent. Deze cursus lijkt me trouwens ook wel iets voor mij!! Groetjes Greetje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...