maandag 16 augustus 2010

With a little help from my friends

Gisteren kreeg ik een mailtje van een quilt vriendin Hilde met het verzoek
 "Can I have your votes please? :-)" Aangezien ik een zwak heb voor huisdieren, wil ik dit lieve hondje wel aan een prijsje helpen......Mochten jullie dat ook vinden dan klik je op de link in de rechterkolom en dan op Quilts & Boxes. Ik begrijp dat de aantal hits op de link telt voor het aantal stemmen....

Nu heb ik nog een tegenvaller te melden. Gisteren klaar om met mijn moeder mijn Simply Gift te gaan sandwichen. Ik doe dat samen met haar omdat zij zo'n buizen rek heeft om gemakkelijk te kunnen rijgen, het is gezellig en met zijn tweeën is het sneller klaar! Kom ik er achter dat ik van de achterkant stof ruim TE WEINIG heb!!! De quilt is vierkant 1,75m en ik heb maar 2m stof, kom dus nog min.1x de hoogte tekort.....Zo stom! En uiteraard is het een stof die niet of moeilijk meer te krijgen is......of heeft iemand nog zo'n slordige 2m in zijn kastje? (en wil die ook verkopen.....?)
Of het wordt een nieuwe keuze of een combi van deze stof met een ander stofje..we zullen zien. Voorlopig wordt deze Simply Gift weer even niet gesandwicht...en ga ik verder met mijn "schoolhouses" en andere blokken....Ook niet erg!!! 

Groetjes



ps het boxkleed is bijna af. Zal snel een update geven.......:)

9 opmerkingen:

  1. Vervelend als je te weinig stof hebt. Misschien heb je iets aan deze site; http://www.missingfabrics.com/index.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg! Maar een quiltster heeft altijd een oplossing, of niet dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kater Hubertine, zeker als je net klaar staat om te gaan sandwchen, ik denk zelf dat andere stoffen bij de achterkant het geheel hartstikke leuk maken, maar ja, dan moet je even weer een knopje om zetten en een ander plannetje maken, lukt je vast wel.....Het is overigens wel een mooie quilt.

    groetjes,jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat jammer, ik heb op enkele sites gekeken zoals hancocks of paducah en ik vindt deze stof ook niet terug. Wil eens vragen of kijken bij Bep atelier. Dit is typisch een stofje die zij in haar collectie zou hebben. Dit weekend is er opendeur bij www.delander.be en bij www.patchwork-studio-be.com Ik zal eens kijken of ik het ergens tegenkom en laat het U weten. Zelf weet ik hoe ambetant je je nu voelt. Heb het zelf al meegemaakt met een randstof die ik nergens kon vinden. Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je mijn Spettertje aan een extra botje wilt helpen! Hij blijft me maar de hele tijd aankijken en pootjes geven...

    Helaas kan ik jou op mijn beurt niet helpen met de achterkantstof. :-( Ik hoop dat je snel een oplossing vindt en je quilt alsnog kan gaan sandwichen; hij is te mooi om als unfinished object op tafel te blijven liggen!

    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer van de stof. Helaas, ik kan je er ook niet aan helpen. Misschien toch een stofje erbij en een groot patroon ervan maken door ze te combineren? Sterkte en succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben deze stof ook nergens tegengekomen... je kan deze lap ook in de lengte doormidden doen en er dan een mooie combistof tussen naaien(evt. een uit dezelfde serie die nog wel te koop is...) Succes met zoeken! Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit zijn zo van die quiltproblemen! Misschien is het een idee om een lap te patchen in combinatie met een andere stof. Heb ik ook wel eens gedaan toen mij hetzelfde overkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is balen maar ik sluit me helemaal bij je anderen aan er is altijd wel een oplossing voor, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...