vrijdag 1 oktober 2010

Blocks from the Past

Corn and Beans

28 Blocks
Weer een klein update-je van mijn project BftP...
Het schiet op het moment niet echt op vanwege drukte met werk en de vele andere projecten zoals de swap en nu de Stitching for Christmas.

Het is dus nu even een "hollen, rennen vliegen" periode, máár ik heb wel met mijn mamsie afgesproken om zondag lekker samen te gaan patchen. Helaas kon zuslief niet :(

Hé .....hebben jullie al gekeken bij Ellie gekeken? De eerste stitchery van de Stitching for Christmas is te downloaden. Zooo leuk! Ga vandaag meteen beginnen.

Nog even een uitsmijter.......er valt een hoop te "snuffelen" aan een Pfaff........maar dat schijn ik niet te mogen, maar ik doe net alsof ik het niet begrijp ;o)
Teun
Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Mooi je Corn and Beans en al 28 blokken, pfwww ik loop wel een beetje achter.
    Hihi, die Teun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch weer een mooi blokje erbij! Wat is Teun toch een droppie...Fijn weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, wat een schatje die Teun van jou......lekker van genieten. Je blokken zien er ook erg mooi uit.

    groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blokken en een prachtige Teun, je bent rijk meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach van die lieve Teun kan je het hebben toch? En nu lekker borduren aan je stitcheries :0))
    Geniet van je dag met mams.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...