vrijdag 29 oktober 2010

La Peche Piron, Montaigut, Puy de Dome



Gisteren samen met mijn zus en haar man vertrokken naar Frankrijk! Heerlijk 3 dagen luieren, relaxen, klussen en handwerken. Uitslapen, opstaan, beetje rondrommelen, hondje uitlaten, ontbijtje (wordt voor me gemaakt) haardvuurtje, lezen, borduren, patchen.........pfffffff klinkt dat niet heerlijk!! Eénmaal per jaar een verwen weekend! Mijn zus en haar man hebben sinds 5 jaar dit huisje, en gaan er minimaal één keer per maand een lang weekend heen en klussen zich een slag in de rondte! Alles doen ze zelf. Op haar weblog staan foto's vanaf het begin. En ik.....ga zo verder met mijn SFC. De nieuwste van Gerda al gezien, heb alleen geen printer hier. Nu heb ik even de tijd om achterstallig werk in te halen! Sorry Bregje....ik heb je omgetoverd tot een Teun!
......strijkijzer nog niet gevonden ;o)
Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Ooh heerlijk!! Dat klinkt echt als een verwenweekend, leuk! Ik ga de weblog van je zus zo ook even bekijken..ben nl dol op dit soort franse huisjes! Geniet van jullie weekend! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je dan lekker mee mag en het klussen aan een ander mag laten.
    Teun doet het heel goed in de SFC
    Fijn weekeinde verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke homepage Huubie!, Liefs Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar haar weblog... erg he. 't Ziet er in ieder geval erg gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...