zaterdag 1 januari 2011

Goodbye 2010, Hello 2011!!!

En? Is iedereen een beetje bijgekomen van de afgelopen jaarwisseling? Wij hadden een gezellige genoegelijke avond. Niet bijzonder, maar relaxed. Na 12.00 naar buiten, met de buurtjes vuurwerk afgestoken. De kiddies gingen daarna nog naar hun eigen vrienden en kwamen in de loop van de nacht ook weer thuis!

Eigenlijk wilde ik dit eerste Schoolgirl quiltje gisteren afmaken maar dat redde ik niet meer. Dus vandaag de binding met de hand afgemaakt! Hij is voor DD. Zij vond de kleuren zo mooi! En hij zij past mooi bij haar bankje op haar kamer!
Wat staat er dit jaar nog meer op het quilt-programma? Verder gaan met mijn "Blocks from the Past", het quilten van mijn Simply Gift, beginnen met de BOM, The night before Christmas, .......ach we zien wel wat er op mijn pad komt en waar ik zin in heb! Alles op mijn gemak en eigen tempo! En uiteraard hoop ik ook nog vele blog-berichtjes te kunnen schrijven en van jullie te kunnen lezen!


Iedereen een fijne avond!


8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Hubertine, je gaat als een speer en je hebt me helemaal geïnspireerd! ik heb er vandaag ook weer één doorgequilt van de schoolgirlclub en morgen de binding er aan.Wat is het een vreselijk leuk project he? volgens mij las ik ergens dat 2011 het jaar van de kleine quiltjes gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!
    De beste wensen voor 2011.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor 2011 en wat een prachtig quiltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig quiltje is dit geworden zeg: heel mooi in die kleuren. Ik wens jullie een gezond en gezellig 2011 toe en uiteraard veel quilt- en blogplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat inderdaad heel erg mooi bijelkaar! Ik wens je vanaf hier een heel goed 2011 toe, met heel veel handwerktijd!
    Groeten jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Hij ligt hier nog om te quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig quiltje! En ik vind de kleuren ook erg mooi. Ook een leuk patroon.
    Ook nog vanuit Wales een gelukkig 2011, met veel quilts.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...