zaterdag 22 januari 2011

Wat vliegt de tijd toch hard,......

...voorbij! Weer een week voorbij! Niet te geloven.

Gisteravond hadden we de eindpresentatie van de theaterklas van onze Lot, Les enfantants de l'amour. Een stuk dat gaat over de kinderen van gescheiden ouders. En ik was wéér, zoals ook alle voorgaande jaren, onder de indruk hoe de kinderen uit deze klas zo goed een stuk neerzetten. Zó professioneel! Met dans, zang en toneel. Iedere keer loop ik met zo'n brok in mijn keel de zaal uit, en ben ik apentrots op mijn dochter en ook op de andere klasgenoten. Dit stuk hebben ze zelf bedacht, gemaakt en in elkaar gezet! Er waren twee voorstellingen, ik ben naar beiden geweest, en dan nog ben ik niet uitgekeken! Helaas is het is het nu klaar, alleen nog solo's voor hun eindcijfer. Spannend, maar dat gaat haar wel lukken!

Heb ik nog wat quilerigs gedaan deze week? Niet veel, ben te druk, te onrustig en 's avonds te moe :(
Wel heb ik mijn Gentleman's fancy van vorige week gereviseerd, hij is een stuk beter, maar het blijft een blokje met een "mhaw" gehalte! 


Oh ja..........gisteren is onze Teun gecastreerd, de ziel! ....dacht ik.......hij doet nog net zó macho! Of het zit echt diepdown in de genen of hij is echt onnozel! Toch maar een beetje verwennen dit weekend!
hmmmmm..........lekker doosje....
Vandaag wachten tot de Q&Z in de brievenbus valt!!!! En snel de resterende speldenkussens bewonderen van de PincussionSwap van Jeannet!

Groetjes,
Hubertine

5 opmerkingen:

  1. Ik heb jouw speldenkussen al gespot op Jeannet der blog! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, Rabarber is hier om de hoek. Een toneelvoorstelling met eigen kind, of zeker kinderen die je kent, is altijd een brok in de keel waard.
    Ach die Teun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder zo'n theaterstuk met daarin een rol voor je eigen meissie, zou ik ook bij janken hoor :0) Die Teun, hij is echt te macho denk ik maar ooit wordt het een watje hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat zou ik ook trots zijn op mijn meisje! Gaaf dat ze dat zo doen! Daar mag je zeker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzonder hoor, wat je dochter doet! Leuk dat je zo betrokken bent! Wat heb je weer mooie dingen gemaakt, de afgelopen tijd! Ik heb even teruggelezen, want ik ben er even tussenuit geweest!
    Groeten Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...