dinsdag 12 april 2011

De Delft

 
Dit weekend was de Quilts en Breeuwen tentoonstelling op de scheepswerf "De Delft" te Rotterdam. Een hele verrassende locatie voor een quilttentoonstelling! Er waren zo'n twaalf quilt en patchwork winkels opgesteld in de loods en daarbij waren ook de quilts opgehangen die meededen aan de quiltwedstrijd. Er werden ook rondleidingen over de werf gegeven. Heel handig voor de dames om dan even op hun gemakje rond te neuzen!!


 
Hier hebben Sandra en ik twee dagen gehuisd!!! 
Verder wat foto's om een beeld te krijgen van de locatie.
Deze mijnheer in zijn schitterende outfit liet zich maar wat graag fotograferen!!!
De quilts die meededen aan de wedstrijd!!!
Ontwerpruimte
"Kom je uit Rotterdam dan?"
Katrollen worden hier stuk voor stuk met de hand gemaakt!
Een uitzicht vanaf de werf.

Tijdens het weekend heb ik nog twee blokje gemaakt van de nieuwe serie van Moda Collections for a Cause -faith- Voor mijn verjaardag mocht van een Bee vriendin wat stofjes uitzoeken, nou dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Bij Sandra is deze serie net binnen.............

(alleen het de midden-banen, zijn uit een andere serie)
En nu weer verder aan blokje 7 van de Friendship Sampler, inmiddels heb ik alweer een blokje gekozen!
Tot vrijdag!

Groetjes, 



7 opmerkingen:

  1. Hubertine,
    Dank je voor de foto's. Wel eens leuk hé zo'n andere locatie. Zo zie je gelijk ook nog wat anders en ja de heren hebben dan ook wat.
    Heb jij geluk gehad dat je je cadeautje mocht kiezen, veel plezier d'ermee.
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verslag Hubertine, ik vond het echt jammer dat ik niet even kon komen kijken, maar ja....de beentjes he......Je blokjes vind ik super, die met die strookjes, zo simpel en zo,n leuk effect!

    Hartelijke groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was inderdaad een aparte locatie maar het zag er wel gezellig uit. En zo hadden de mannen ook iets te doen...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik wilde graag even reageren omdat ik de foto,s zo leuk vindt.het ziet er allemaal zo mooi uit, maar ik heb geen google account en mijn man wel vandaar dat bert bovenaan staat.
    als ik zulke foto,s zie wordt ik helemaal blij.
    heerlijk om daar zo te lopen.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blokjes. De kleurtjes zullen in het echt nog mooier zijn. Lekker spannend met het ruitje dan ben ik eigenlijk al om. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat we naast elkaar stonden zaterdag, en je hebt er een leuk fotoverslag van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er uit alsof het heel gezellig was.........

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...