vrijdag 1 april 2011

Zoals beloofd!!

.........het blokje van vorige week!!! Een fris vrolijk fruitig blokje! Een blokje die niet helemaal van een leien dakje ging! Ik ging op de snelle manier met vierkantjes, de driehoekjes maken!! Één extra inch, beide vierkanten op elkaar en met het handje in elkaar! Diagonaal doorsnijden en klaar! Na mijn eerst poging had ik het idee dat dat wel zuiniger kon.......FOUT dus!  Daarna namelijk te weinig naad, en ik had er natuurlijk gelijk 6 gemaakt!!! Pffffff.....een beetje stoeien, beetje trekken, beetje duwen en ...... het is gelukt!!!!

Morgen zal ik het blokje van deze week laten zien!!!!  OOK zo'n leukerd en heerlijk eenvoudig!!

Straks of morgen eens kijken hoever Sandra is! Ben benieuwd naar haar combi's!!!


Herkent u deze nog? Teunemans, knuffel Teun, Terror Teun, Onze baby Teun ....... het meest geknuffelde familielid, is groot aan het worden! En........het is nu 22.30 en hij is nog niet binnen!!!! Hij heeft een vriend, Pim, een rode kater! Ongeveer even oud en samen ontdekken ze de wereld buiten!! Pim zit sinds kort bij ons voor de deur te wachten tot Teun naar buiten komt! Tja...kleine katjes worden ook groot!!!!

Tot morgen!
Hubertine



6 opmerkingen:

  1. Het blijft puzzelen met de stukjes. Volgende keer geen 6 tegelijk!!!!!!!!
    Hihi die Teun, wat een losbandig typje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijk blokje.
    Haha die Teun, hij is er vroeg bij om op vrijersvoeten te gaan.
    By the way, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja dat kan het nadeel zijn als je teveel blokjes in één keer snijdt ( ik herken het helaas), maar het is uiteindelijk toch weer een mooi blok geworden.
    Groetjes en geniet van de dag, Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmm ik ben geen kattenfan dus ik zie ze het liefste binnen en niet in mijn tuin.....maar ik hoop wel dat teun nog teruggekomen is.....

    prachtig blokje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5 blokjes op 6 inch, dat zal niet meegevallen hebben! Het resultaat is weer leuk, ik ben benieuwd naar het geheel, alle blokjes bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind hem heel leuk zo met het gele hart! op naar nummer 5 :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...