dinsdag 26 juli 2011

Andalusië......

......wat een prachtige omgeving!
Hier een kleine impressie van de natuur. We zaten in de Sierra Nevada en hebben heel regelmatig prachtige tochten gemaakt door de bergen. Dat gaf zeer indrukwekkende uitzichten. Wij zijn geen wandelaars, maar ik kan mij voorstellen dat in de bergen wandelen toch wel inspirerend kan zijn!
Op een van onze tochtjes kwamen we in grote hoeveelheden sinaasappel- en citroenbomen tegen. Honderden lagen er op de grond, ik kon het niet laten om een citroentje te plukken! Een schijfje pronkte s'avonds aan de rand van mijn glas mojito!






Ook een bezoekje aan het Alhambra bij Granada mag niet ontbreken! Daar hebben wij een dagje rondgelopen. Ook zo machtig mooi! 's Middags gingen we vaak naar het strand tot zo'n uurtje of zeven! Daar was het goed vertoeven...
 
Deze "Friend" was ook mee! Daar kan ik nu even niet te veel van laten zien!! Maar we zijn al wel weer een stukje verder.....na de zomer!! Dus nog even geduld! Er was nog wel een klein rampje!!! Ik had alles van te voren goed voorbereid, wat neem ik mee, voorgesneden, geen scharen e.d. in de handbagage etc etc... ... ... ... :(...
kom ik er achter dat ik geen één klosje garen bij mij heb!!!!! Gelukkig in een grote supermarkt vond ik deze twee jongens!! Katoen en een prettige (voor mij nieuwe) garendikte #50!





Daarnaast had ik ook nog dit handwerkje meegenomen. Een fourpatch-poppenquiltje uit het boek The CivilWar sewing Circle van Kathleen Tracy. Echt ver ben ik niet gekomen, maar dat komt ook omdat ik eindelijk weer eens heerlijk heb gelezen....

Het is wel weer even wennen thuis, en met name wennen aan het weer. We stapte, met het vliegtuig terug, uit met zo'n 23 graden verschil! Brrrrr.......Nee dan maar liever iedere dag heerlijk warm zonnig weer, iedere dag 30-35 graden. Kortom......een heerlijke vakantie!

Nu een beetje proberen bij-te-lezen, want ik zie heel wat blogjes voorbij schieten!

Groetjes,
Hubertine

7 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als en heerlijke tijd. Dochter was daar pas terug op eindreis met haar klas en kwam ook vol met verhalen thuis.
    Gelukkig dat je stoere ferme klossen tegenkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    mooi daar he, het Alhambra hebben wij ook gedaan, zo mooi,
    genoten, net als jullie

    nu wennen aan de herfstemperatuur, verwarming aan, potje thee en lekker lapjes naaien

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad, ja dan valt het wennen aan het hollandse zomerweer niet mee.
    Groetjes en welkom thuis;o)
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijke vakantie gehad, zo klinkt het......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug. Ik ken Andalusie zelf niet, maar de foto's zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n vakantie!
    Nog wel katoen in de supermarkt - gelukkig maar. Hoewel, lezen past ook best bij de vakantie.
    Mooie fotos.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me ook leuk, om een keer zo'n pietepeuterig poppenquiltje te maken. Wie weet, komt het er nog eens een keer van...
    groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...