dinsdag 23 augustus 2011

Pieper-de-piep-klein

Een update van waar ik mee bezig ben.
Een schattig borduurwerkje! Hahaha.....lekker duidelijke foto denken jullie, maar dat komt omdat dit een projectje is van/voor de Bee. Onze Bee bestaat 5 jaar; niet dat ik er al 5 jaar bij zit, maar Sandra is er 5 jaar geleden mee gestart. Zodoende is er het idee ontstaan een jubileum-Quiltje te maken. Hier van mij alvast een sneak preview. Pieper-de-piep-klein, 14 draads! Pfffff....... daar kon k alleen overdag aan werken, anders zag ik het niet!!!
Verder ben ik bezig met het machinaal door quilten van mijn scrapblokken. En zo gaat ie goed...........
..........en zo gaat ie niet goed!! Helluuppp.......toch maar even een stukje lostornen....en daar heb ik zo'n hekel aan!!!

Het regent hier pijpenstelen,  ik vind het heerlijk! Lampje aan, radiootje erbij, kopje koffie, de strijk is klaar (met het goede voornemen dat bij te houden) boodschappen in huis........tijd voor weer een paar steekjes.

Groetjes,


9 opmerkingen:

  1. ben benieuwd hubertine......
    en alles zal recht komen hoor!
    doei petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een sneak-peak van je jubileumquiltje, wat leuk! Geniet maar van het steekjes zetten en het grijze dagje vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad piepie klein maar wel leuk oja dat herken ik met machinaal doorpitten....asjkjdfkjafhejt en inderdaad dan weer uithalen zo ligt mijn quilt te wachten doorpitten met de hand of niet?.. Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig borduurwerkje. Nee, achteruit naaien is niet leuk. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 14 draadjes is klein! Het wordt vast heel mooi, ik ben zo benieuwd wat je er verder mee gaat doen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een nieuw weblog ontdekt over patwork en quilten. Leuk! Ik kom hier vast weer eens langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me een schattig borduurwerkje, Hubertine. Leuk dat jullie binnenkort feest hebben.
    Dat lijkt me zo lastig met machinaal quilten, maar aan de andere kant: ik haal ook vaak mijn handquiltwerk uit, want daar ga ik ook weleens scheef mee!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn de heerlijke werkjes naast de vaste 'dingen die moeten'. Zo mogen de dagen heel lang duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wel heel heel leuk dat piep piep klein...... een dotje.......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...