dinsdag 20 september 2011

Van scones en andere zaken....

Het blijft leuk die huisdieren!!! 
Gisteren hadden we bee bij mij thuis, en voor die gelegenheid heb ik maar eens scones gebakken. Namelijk de bee is meestal bij de andere bee-leden. Ik heb het recept van Ann, Ann's Embroidery and Quilting - Journey !! En ze waren heerlijk!!! Lekker met een jam-metje en room, we hebben gesmikkeld!
Ik ben druk bezig met quilten, zowel op de machine als met de hand! Ik vind dat er nu maar eens een aantal projectjes afmoeten!

1) Het kussen, nog van de basiscursus, lang geleden -> alleen nog de randen quilten (hand) en het sloopje er omheen maken....
2) de Friendship Sampler -> alleen nog quilten, van de 12 blokken zijn er 5 inmiddels doorgequilt (hand)  en de bies er omheen....

3) My first Scrap -> alleen nog één rand uithalen en dan nog twee randen quilten (machine) en ook alleen nog de bies.....

Oeps,.....best nog veel!! Niet zeuren, nu beginnen!!!

Groetjes,

15 opmerkingen:

  1. Lekker, scones.
    Succes met je projecten! Steekje voor steekje, het komt een keer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die scones zien er leker uit. Ieder dag wat en al je projecten komen wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm scones. Gauw quilten, dan kan je weer wat nieuws beginnen. Succes ermee.
    Groeten, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm lekker... waarom is het altijd goed besteedt aan quilters....gewoon omdat het 'gezellig' is.
    Succes met je quilt voornemens.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onder het genot van een scone is het goed mijmeren welk project als eerste af te maken.
    Wel een heel lief sloopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goed vooruitzicht dater straks een paar projecten klaar zijn. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Hubertine, your scones looks delicious, they turned out really well!!! Lovely quilting, I am glad you had such a nice day. Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kussen, die zal zeer zeker mooi staan op je bank.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm, ik heb ze zelf nog nooit gemaakt, maar ik vind scones wel heerlijk om te eten. Succes met quilten: je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Scones?? Nu baal ik nog meer van die stomme studiedag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, gewoon lekker doorgaan met quilten! Die scones zien er heerlijk uit! Ik ga meteen het recept opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo meteen maar eens bij jou binnen gevallen, en wat zie ik scones!! snik, snik, ik die 15 jaar in de Uk heeft gewoond, wat mis ik ze!
    Wat een gezellig blog heb je, zet je meteen bij mijn google, dan kan ik van de winter inspiratie opdoen hier in Zweden
    Wat een schitterend poes hebben jullie! '
    Groetjes Joke
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammie die scones, en zoooo lekker als er weer wat projecten af zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Na die lekkere scones kun je nog veel beter quilten! Succes ermee, ze worden erg mooi!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...