zondag 16 oktober 2011

Mullet



Deze vijf jongens zijn weken, zo niet maanden, bezig geweest met het maken van deze clip! Eigen tekst, eigen muziek en nu een eigen videoclip!! Opgenomen in eigen stad (die mooie stad achter de duinen) Als leek in de muziek, wist ik niet dat daar zoveel bij komt kijken, opnemen, mixen, stylen, downloaden, uploaden. Ze hebben zich met dit nummer ingeschreven bij Talentevent 2011/2012. Spannend!!

Jullie weten nu dus wat voor vandaag mijn achtergrond muziek is!!
Ik ben in ieder geval erg trots op ze!!

Groetjes,



14 opmerkingen:

  1. Heb er lekker even naar zitten luisteren en al vond ik het soms iets te druk voor mijn ogen (sorry ben 61!)ik genoot van de muziek en ook mijn DP vond het een gaaf stukje muziek, dus wees maar trots hoor! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei goed! Hubertine. Mooi filmpje zit goed in elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige clip en heerlijke muziek. Erg knap gedaan. Kan me voorstellen dat je trots op ze bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, goed gedaan. Lekker strakke muziek, mooie sfeervolle shots.
    Nu maar winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan. Kan me voorstellen dat je daar trots op bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar is de 'like' button op jouw blog?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekkere muziek. Mag je trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ziet er profi uit. En ook leuke muziek, dus wat mij betreft maken ze een kans.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer leuk hoor wie weet! Even genieten toch

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker trots op zijn, wel effe jeugdsentiment ophalen voor mij. Musicon heb ik ook de nodige keren op het podium gestaan. Mooie Gibson gitaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit, iets te hard voor mij, maar dat zegt helemaal niets.
    Ze maken vast een goede kans.
    Mooie projecten in je vorige logje, leuke SM quilt, eenvoudige quilts zijn juist daarom vaak erg mooi!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie deze prachtband live wil zien, en wil bijdragen aan hun voortgang in TalentEvent: op zaterdag 29 oktober spelen zij live in Musicon (Soestdijksekade 345). Gezien er een publieksprijs zal zijn kunnen zij alle support gebruiken!

    En @Hilde: Je kan Mullet op Facebook vinden om ze te liken: http://facebook.com/MulletPP

    Groeten,
    Olax
    Trotse broer en soort van manager

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...