donderdag 31 mei 2012

FamilyBee

Vandaag een FamilyBee gehad! Alleen Lotteke was er niet bij....maar ja, zij is ook nog niet echt into the quilting! Ach, ik begon ook pas ca.5 jaar geleden. Al om 10 uur stond zuslief voor de deur, dat had ik niet verwacht aangezien zij, zover ik weet, niet zo matineus is :o) Ze had er zin in.....terecht!

En het leuke van zuslief is, dat er best wel vaak cadeautjes uit haar tas komen <3
een leuk tijdschrift en een hele mooie stoere armband! En ik ben niet eens jarig........maar wél gek op cadeautjes. En de schitterende stofjes zijn van mijn mams. Die had ze gekocht voor het FeatherGirl-project. "Nou, die gaan er zeker in mams!"
Zuslief is hard aan het borduren aan deze mooie fleurige tulpen,
 mams is nog steeds hard bezig met de Muizen..........
en ik? Ik heb een beginnetje gemaakt met blok 3 van de Jules!

En ondertussen klepper de klepper de klep! Over van alles en nog wat.....daar kunnen jullie je vast wel iets bij voorstellen! Het was een bere-gezellige dag, maar snel weer doen!

Groetjes,
Hubertine

12 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zeg en wat leuk al die cadeautjes.
    Schattige stofjes, ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig met je moeder en zus.
    En natuurlijk erg leuk hé die cadeautjes.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke zus Hubertine als ik het zo zie op de foto, en wat berenleuk ja, om dat met je familie te kunnen delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige familie. Dat mis ik wel. Mijn familie woont te ver weg voor even ernaartoe rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk als je zo samen aan de slag kunt gaan en van elkaars gezelschap kan genieten! Ik wens jullie nog heel veel gezellige en creatieve jaren!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk om een quiltende familie te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo met elkaar! In een eerder berichtje las ik dat ook jij in het bezit bent van een Featherweight. Ik mag mij ook de trotse bezitster van zo'n machientje noemen.Ik heb wel een vraag; Krijg jij ook lussen bij het achteruit naaien? Wat ik ook probeer, ik krijg het niet opgelost. Heb jij een tip?
    Groet,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Marja, ik kan je niet anders beantwoorden dan via deze weg. Maar ik heb (nog) geen antwoord op je vraag. Zondag zie ik een hele groep FW dames, ik zal dan het eens navragen. Groet, Hubertine

      Verwijderen
  8. Bijzonder dat je met je moeder en zus een zelfde hobby hebt! Lekker van genieten. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bofferd...cadeauutjes en gezellig een familie bee...heerlijk lijkt me dat zo samen aan dezelfde hobby....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb (helaas) geen zus (en geen moeder meer) dus ik kon echt genieten van je blogje. Lijkt me zo gezellig! Koesteren die dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...