dinsdag 12 februari 2013

Simply Gift

De passie voor het patchen en quilten heb ik van mijn moeder! 
Een mooier cadeau kan je niet bedenken.

De tweede quilt die ik met de hand heb gemaakt heet ook 
Simply Gift

Het patroon komt uit een van deze schitterende boeken.
Eén van de inspiratie bronnen van mijn moeder. 

Zij had deze quilt al eerder gemaakt.
 Prachtige stoffen,
 Zo mooi gemaakt,
En perfect gequilt!
Helemaal met de hand.

Dit is mijn variant. 

Ook met de hand, samen met mijn moeder samengesteld in 2010.

Nu wordt het ECHT tijd om deze beauty op te pakken en af te maken en met mijn lieve
kundige moeder in gedachten


Groetjes,
Hubertine

23 opmerkingen:

  1. hoi Hubertine,
    leuk is dat hé om het quilten samen met je moeder te kunnen delen. Mijn moeder is ook begonnen met quilten omdat ze dt van mij zo mooi vond(was altijd wel al een handwerktype)Jammergenoeg leeft ze niet meer, maar ik kijk met veel plezier naar haar werksrtukken.
    Riekje de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en bijzonder om een zelfde quilt als je moeder te maken. En toch zo anders, door de stofjes.
    Succes met doorquilten.
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeker die verdient het om prachtige steekjes en patronen te krijgen en wat een heerlijke erfenis! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad wat een prachtquilt, een plaatje om af te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb hem afgelopen zaterdag mogen bewonderen en aaien, zou er idd heerlijk aan gaan quilten, hij is zo mooi. Zonde om on-af te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige quilt en heerlijk om aan te werken en al jullie fijne momenten de revue te laten passeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige quilts en zo'n mooie stoffen. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, zeker Hubertine. Het is een prachtige top die het verdiend te worden doorgequilt. Wat leuk dat je deze mooie hobby met je moeder kan delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, vooral de kleuren. Leuk om een passie met je moeder te delen, en heel herkenbaar!
    Groeten
    kleinevingerstussenstofjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige top. Ik denk dat je er veel plezier aan zult beleven. Quilt ze. Neem je de top mee naar onze Bee?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie quilt helemaal met de herinnering aan je moeder erbij. Maakt hem extra waardevol. Succes ermee groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige quilt. Er zullen heel wat herinneringen door je hoofd gaan tijdens het quilten. Koester ze.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi jou quilt,
    Ik heb dezelfde quilt gemaakt en die ligt ook nog steeds als top.
    Het wordt dus voor mij ook tijd hem eens gaan te quilten.
    Ik zal er morgen een foto van maken en hem dan ook op mijn blog zetten.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie quil is het met vele lieve herinneringen aan je moeder. Quilt ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit wordt een prachtige quilt met een herinnering naar je moeder toe. Echt iets om te koesteren. Succes met het door quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige quilt die het verdient om afgemaakt te worden en intussen herinneringen terughalen aan je moeder van wie je deze gave hebt gekregen. Veel plezier met eraan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De tijd is rijp Hubertine om dit dierbare werkje ter hand te nemen.
    Met een lach en een traan...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is zo mooi en speciaal. Fijn dat je hem af gaat maken dat verdient hij met je mam in gedachten bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige quilt en het quiltwerk ziet er echt perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je voor je compliment op mijn blog!! Ik heb je meteen aan de mijne toegevoegd, ik dacht eigenlijk dat ik dat al gedaan had?? Misschien een beetje geslapen. Succes met je mooie simply quilt!!

    Groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. >Wat een schitterend quilt
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige quilts en een dierbare herinnering aan je moeder! En het quiltwerk is inderdaad schitterend. Fijne dag groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...